tisdag 20 augusti 2013

Dagen före

Idag vill jag värna lite om Lille-bottan. Jag hörde nämligen Matte och Lill-matte prata om att han ska till veterinären imorgon. Det vet man ju vad det innebär. =/ Sist jag fick åka dit kom jag hem utan "kulor". Matte tycker nämligen att som djurägare ska man ta sitt ansvar och se till att det inte föds en massa katter som ingen vill ha. Klok tanke, men ändå. Gissa hur pigg man är efter ett sånt ingrepp. Jag reste mig inte upp på heeela dagen.
Här trängs Rossi med Lilllill-matte på gosiga golvkudden (jag gillar att ligga där när brasan brinner). Jag undrar vad de tittar på. Någon bra film kanske?
Lilllill-matte dricker massor av kaffe med kanel i och Rossi verkar ju också intresserad. Själv gillar jag INTE lukten. Lycka till i morgon brorsan!

1 kommentar:

  1. Stackars lillpysen!!!
    Vi vet PRECIIIIIIS hur det är - man kommer till någon som visserligen pratar snällt och så, MEN... Så somnar man och vaknar och upptäcker att man är BESTULEN!!! Maken till fräckhet alltså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Siamteamet Simon o Petrus
    Matte säger att hon håller med er matte om det där med ansvar och så, helt och fullt!

    SvaraRadera